Welke voedingsmiddelen zijn goed voor mijn lichaam?”

Diëtist Utrecht

We moeten allemaal op iemand vertrouwen om ons vitale voeding, energie, medicijnen en verwijzingen te geven. Er zijn verschillende niveaus van voedingsintegriteit. Een vitaliteitsdiëtist en een diëtist die gebruik maakt van volwaardige voedingszuren, orucalges, Weston Price, preventie van osteoporose, preventie van nierziekten, kan belangrijke voedingsstoffen leveren voor iemands algehele gezondheid, maar ook iemands glimlach verbeteren en verschillende soorten oefeningen gebruiken voor een betere algehele gezondheid.

Voedingsadviezen bestaan uit het tonen aan personen van de voedingsmiddelen die worden aanvaard, de voedingsmiddelen die schadelijk zijn en de voedingsmiddelen die goed zijn voor het lichaam. Een diëtist moet een voedingsschema of een lijst van voedingsmiddelen of combinaties van voedingsmiddelen opstellen die leiden tot verbetering of verlies van bepaalde mineralen, vitaminen, vetten en eiwitten. De dagelijkse keuzes moeten worden geëvalueerd en de voedingsbehoeften moeten worden vastgesteld. De juiste combinatie van voedingsmiddelen zal leiden tot een betere gezondheid. De vertering van ketonen (zuur) is een grotere risicofactor voor hartziekten dan een hoog cholesterolgehalte. In de ontwikkelde wereld, waar bewerkte voedingsmiddelen nog steeds de steunpilaar van de gezondheid en het dieet zijn, is het belangrijk om vers fruit en verse groenten in het dieet op te nemen. Het is belangrijk om oliën te eten die goed zijn voor de vertering van olie, (bijv. olijfolie) en die de juiste verhouding omega3-vetten en omega2-vetten hebben, (dezelfde als de lichaamsfysiologie). Een verbazingwekkende reeks oliën staat bekend als anti-geur, anti-holte, anti-oxidant, en goed voor het bestrijden van bacteriën. De minimum nuttige inname van vet is ongeveer 36 gals per dag. Ontsteking van de linage kan worden verminderd door het verwijderen van de linage met maximaal 70%.

Het belangrijkste voedingsregime is een adequaat antwoord op de vraag: “Welke voedingsmiddelen zijn goed voor mijn lichaam?”

Eiwitten zijn de uit aminozuren gevormde moleculen die de basis van de cel vormen. Elk eiwit in uw lichaam is opgebouwd uit aminozuren, waarvan er twee (Cysteïne en Methionine) uit zwavel bestaan. Dit zijn krachtige biocompatibele bestanddelen die een belangrijke rol spelen in de beginfase van het verteringsproces.

Wanneer je proteïnen verteert, breek je ze af in aminozuren. Er zijn twintig verschillende aminozuren die kunnen worden afgebroken tot drie verschillende aminozuren die gewoonlijk methionine, cysteïne en trimethylamine (THAM) worden genoemd.

Het lichaam is afhankelijk van verschillende voedingsmiddelen om energie te produceren, omvangrijke arbeid te verrichten en eiwitten aan te maken die worden gebruikt voor de eerste fase van het verteringsproces en om het immuunsysteem te integreren en te voeden.

U kunt een onwelriekende omgeving creëren als u mensen voorziet van voedsel met veel eiwitten of sommige kunnen zelfs bijdragen aan een onderliggende aandoening die bekend staat als halitosis. Het Amerikaanse ministerie van Volksgezondheid en Human Services is zich ervan bewust dat de eerste stap in de behandeling van een slechte adem bestaat uit het verlagen van de pH-waarde in de mond.

Omdat anaerobe bacteriën in je mond leven, zijn de omstandigheden perfect voor ze. Je moet dus je eiwitten beperken, maar niet stoppen met het eten van zuivel of rood vlees. Er zijn altijd mogelijkheden om het eiwitgehalte te verhogen, waarbij grasgevoerd vlees, vis, bonen, erwten en eieren steevast de beste zijn. Voedingsmiddelen als chocolade, ppings, taart, bowlers, peulvruchten en gedroogd fruit moeten hoger op de lijst staan dan zuivel en rood vlees. bijdrage aan het totale systeem moet ook worden overwogen.

Anaërobe bacteriën kunnen onder controle worden gehouden met dagelijks gebruik van een speciaal recept kan een grote rol spelen bij de behandeling van slechte adem. bijdrage aan het totale systeem moet ook worden overwogen.

De juiste opsomming van de zaken die ideaal zijn om te eten voor een gezond en goed voedend lichaam is:

Eiwitrijk voedsel, zoals vis, kip, rundvlees, bonen, erwten en eieren.

Zuurrijke voeding, zoals citrusvruchten en groenten, en andere voedingsmiddelen die veel zuur produceren.

Vezels, vers fruit en groenten, bonen, erwten, vijgen, yoghurt, bonen, gevolgd door andere voedingsmiddelen met een laag zuurgehalte

Uien, knoflook, en hete pepers.

Lees meer

Gezonde leefstijl

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.