Kwaliteit en service voor uw groothandel

 Kip groothandel

Wij helpen u een bedrijf te runnen

Als u een groothandel runt, moet u weten dat kwaliteit en service de sleutel tot uw succes zijn. Als brutale detailhandelaar moet u al uw basislay-outs en administratie in de gaten houden en ook afdekken. Een winstgevend en gezond bedrijf is de sleutel tot een betere levensstijl. Wij zorgen ervoor dat u topkwaliteit krijgt tegen concurrerende prijzen. Alle producten die wij verkopen zijn van hoge kwaliteit en voldoen aan al onze hygiënische normen.

Soms vereist dit het opzetten van klantenservice-afdelingen in uw nieuw opgerichte groothandel of u wilt misschien dat uw klantenservice-afdeling haar professionaliteit toont door het werk dat zij namens u doet. Het faxen van de oninbare vorderingen die u krijgt aan uw koeriersbedrijven is een zeer goede manier om uw professionaliteit te bewijzen.

Doorlooptijden

Maak een schatting van de doorlooptijden en de turn around tijden voor uw transport behoeften. Veel bedrijven willen dat ze binnen 1 of 2 werkdagen verzenden, maar dat is niet altijd mogelijk. Als u uw producten online gaat verzenden, moet u heel wat verzendingen doen. U kunt de gratis online factureringstool van Google gebruiken. Hiermee kunt u een schatting maken van hoe lang het duurt voordat uw artikel wordt verzonden. Verzending is belangrijk in de detailhandel in levensmiddelen.

Verhouding tussen producten en leveranciers

Probeer te voorspellen dat al het personeel in uw groothandel op een bepaald niveau zal werken. Dit zal u een goed idee geven van hoeveel collectie voorraad u op een bepaald moment zal hebben lopen. Ook lange wachtrijen zullen uw reputatie schaden en kunnen mensen doen besluiten niet te kopen. Restjes moeten aan een klant worden gegeven terwijl uw klanten wachten. Als uw potentiële klanten hun favoriete producten niet hebben, zullen ze er in de toekomst ook geen hebben. Een werknemer die voor uw klanten staat te wachten, doet zijn werk onbevredigend.

Leveranciers kunnen een last zijn als u niet oppast. Zoek iemand die u bruikbare producten levert en die naar uw ideeën luistert.

Kwaliteitsgarantie

Wanneer u een pluimveegroothandelaar kiest, moet u ervoor zorgen dat ze een goed kwaliteitscontrolesysteem hebben. Als u in de detailhandel levensmiddelen opslaat, kan zelfs een insect bij uw product komen. Een van de beste manieren om te voorkomen dat insecten uw product binnendringen is niet alleen door een goed ventilatiesysteem te gebruiken, maar ook door het goed schoon te maken en te ontsmetten. Een dagelijkse schoonmaakbeurt moet al het stof en vuil verwijderen dat anders in uw product terecht zou komen. Er moet een specifieke volgorde worden aangehouden voor het schoonmaken, evenals voor zaken als papieren filters.

Samenvatting

Zorg ervoor dat u zeker bent over de kwaliteit van de service die u levert aan uw klanten. Door dit te doen zal uw klant zich op zijn beurt binden. Zij zullen u vertrouwen en niet aarzelen om opnieuw bij u te kopen. Kortom, kwaliteit is een essentieel onderdeel van elk contact tussen klant en klant. Houd rekening met het standpunt van uw klanten wanneer u aan uw eigen klanten verkoopt. Om kwaliteit te behouden moet u ervoor zorgen dat u zich steeds verbetert. Als pluimveegroothandel moet u snel zijn in uw reactie en u moet leveren wat u belooft.

Leave a Reply

Your email address will not be published.